Vårens studentdimission

Dimissionen hålls lördagen den 1.6. kl. 10.00 i Vasa stadshus.

Studenterna bör vara på plats senast kl. 9.30.

Anhöriga är välkomna, men observera att det inte finns reserverade platser utan de som kommer i god tid kan först välja sittplats.

Dimissionen väntas ta max 1,5 h. Efter dimissionen gruppfotografering på stadshusets trappa – önskvärt att alla studenter är med.

Ifall någon t.ex. en anhörig vill skicka blommor, bör dessa sändas direkt till stadshuset och inte till skolan. Skolan är stängd den dagen. Blommor kan naturligtvis tas med.

Genomgång av de praktiska arrangemangen i Aftis rum 151 i första våningen, Kyrkoesplanaden 27 (OBS! inte i stadshuset) onsdagen den 29.5. kl 16 och fredagen den 31.5. kl. 16.00. Man väljer antingen onsdagen eller fredagen.

Ta med studentmössa på onsdag eller fredag kväll om den inte behövs för fotografering före dimissionen. Skriv namnet på en lapp och fäst den på insidan.